می چگونه بیماران با کراتینین دیالیز 12.5 جلوگیری از؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می چگونه بیماران با کراتینین دیالیز 12.5 جلوگیری از؟

چگونه می بیماران با کراتینین دیالیز 12.5 جلوگیری از؟ کراتینین محصول جانبی از بدن برداشته شود کلیه به عنوان ادرار. 12.5 کراتینین معمولا به معنی عملکرد کلیه خود را بیش از نیمی از دست رفته است، نشان می دهد که بیمار در مرحله 5 CKD است، همچنین می تواند به نام ESRD.

برای بیماران مبتلا به ESRD، دیالیز یک گزینه معمولا به سموم به علت است و مواد زائد در خون تجمع می یابد. همانطور که همه ما می دانیم، آن را بزرگترین کلیه ارگان به حذف سموم از بدن است. در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، کلیه تقریبا می توانید تابع خود را انجام نمی شود. در آن صورت، کلیه ممکن است جایگزین دیالیز را به عمل در بدن است. آن سریع تر و موثر تر است. با این حال، دیالیز می تواند سطح کراتینین کمتر کمک نمی کند و می توانید عملکرد کلیه باقی مانده را محافظت نمی کند به طور کامل.

در غیر این صورت، از طریق سالها بیمارستان بیماری کارشناسان پژوهش کلیه Shijiazhuang، در اینجا درمان های طبیعی و پیشرفته به کاهش سطح کراتینین، بدون آسیب زا و یا دیالیز هستند. اگر شما می خواهید به کاهش سطح کراتینین با فرم طبیعی، یا جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com. ما سوالات خود را در عرض 24 ساعت پاسخ خواهند داد.

نوشته شده در اینجا، توصیه می کنیم که درمان خاص و طبیعی به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، در چین شایع تر شناخته شده است، برخی از بیماران از کشورهای مختلف وجود دارد به چین برای دریافت این درمان، و داستان های موفقیت از بیماران وجود دارد .

اگر شما هنوز هم شک و تردید و نگرانی، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: